Vanliga frågor

Vad händer om jag inte får ROT avdraget beviljat?

Om det skulle vara så att Skatteverket inte godkänner fakturerar vi vidare det beloppet till dig som kund.

Hur lång betalningstid har ni?

Alla våra fakturor ställs ut på 15 dagar.

I vilka områden jobbar ni?

Vi jobbar i hela Göteborgsområdet och brukar räkna in även Kungsbacka, Kungälv, Alingsås och Borås som vårt upptagningsområde.

Styrkan i att vi är ett team av flera olika fristående elektriker är att vi nästan alltid har en lokal elektriker nära dig som kund.

Vilka är TEAM elektriker?

Vi är ett team av fristående elfirmor och elektriker i Göteborg som tillsammans gått ihop och startat elektrikergoteborg.se och TEAM elektriker.

Genom att sköta ordermottagning, marknadsföring, kundtjänst och andra administrativa tjänster tillsammans genom TEAM elektriker kan vi fokusera på det vi är bäst på, att utföra elinstallationer.

Så när du anlitar oss får du alltid en lokal elektriker som har goda referenser, lång erfarenhet och som kan den lokala marknaden i Göteborg.

Är alla elektriker behöriga?

Ja, alla fristående elektriker som jobbar under TEAM elektriker är behöriga. Utöver det är de noga utvalda och är elektriker som jobbar länge lokalt i Göteborg.

Kan jag boka om en redan bokad tid?

Ja, självklart! Du kan ändra eller avboka din tid senast 24 timmar innan ditt bokade besök.

Faktura från IP i Sverige AB - Varför?

IP i Sverige AB är det företag som hjälper oss med allt administrativt arbete. Dom svarar i telefon åt oss, sköter våra kalendrar och även vår fakturering.

Därför är det helt korrekt om du fått en faktura från IP i Sverige AB när du anlitat oss.

Kan jag använda ROT avdraget?

Ja, självklart! Här kan du läsa mer om vilka typer av arbeten som är godkända för rotavdrag.

Måste jag vara hemma när ni utför installationen?

Vi rekommenderar att du är hemma när vi drar igång arbetet så att en avstämning kan utföras. Vid mindre och enklare jobb kan vi dock ofta hantera arbetet utan att du är på plats.